Дно: Це основа. Саме воно знаходиться в найжорсткішому режимі експлуатації, адже намет доводитися ставити і на гострих каменях, і на льоді, снігу, воді, піску... Якщо дно не промокло, то і спальник і решта речей залишилися сухими, а це, у свою чергу, комфорт. Дно дорогих наметів виготовляється з дорогих матеріалів типу Oxford Nylon або Nylon Taffeta з високим ступенем міцності. Пайові і кутові шви обов'язково герметизують за допомогою спеціальної стрічки Tape. Вода в намет з таким дном потрапляє тільки у випадку, якщо її рівень піднімається вище за рівень донного корита. Дно дешевших варіантів наметів робиться з армованого поліетилену, який сам по собі не промокає. Якщо добре і регулярно проклеювати шви, то і такий намет непогано триматиме воду. Термін служби поліетиленового дна все-таки буде значно менший.
Внутрішній намет: Звичайним матеріалом для нього у дорогих конструкцій є нейлон спеціальної структури. Він достатньо міцний, дуже легкий, добре пропускає повітря і водяну пару, яка конденсується на внутрішній поверхні зовнішнього тенту і стікає краплями на землю.
Тент: Основною категорією по якій в першу чергу судять про якість тенту є висота стовпа води, яку він гарантовано витримує. Дуже хорошими є показники близькі до 10 метрів. Звичайно, на такій глибині намети прагнуть не ставити, але важка водяна крапля, що прилетіла з небес з величезною швидкістю шльопається на тент і тисне дуже сильно. Для якісної герметизації шви тенту проклеюють тією ж стрічкою Tape, а всілякі розтяжки, які кріплять тент до землі, не повинні при сильному натягненні утворювати дірочки. Каркас або стійки: Від них перш за все потрібна легкість, міцність і відсутність залишкової деформації. Цим вимогам добре відповідають стійки з різних сплавів алюмінію. Часто застосовується і фібергласс або пластик, але вони вважаються менш міцними. Конструкція: Чим дорожчий намет, тим більше в ньому продуманих дрібниць - всілякі кишеньки, сіточки, гачки і додаткові входи. Дуже важливі продуманість системи закривання входів і якість блискавок, а також якість натягнення тенту і точність виконання каркасу.