Спина: У ідеалі навантаження повинне бути розподілена прямо по хребетному стовпу, з іншого боку рюкзак бажано відсунути від спини подалі - для вентиляції. Цю задачу виробники рюкзаків вирішують шляхом застосування поздовжніх швів, спеціальних матеріалів, що всмоктують і виводять вологу, і вставок, що відсовують рюкзак від спини. Підвіска: Мабуть, це найважливіша частина рюкзака. Яка б вентильована не була спина, вона все одно намокне, але погана підвіска здатна не тільки зіпсувати відпочинок, але і грунтовно покалічити тіло. Мета підвіски - індивідуальна підгонка рюкзака і оптимальний розподіл тяжкості між плечима і стегнами. Хороша підвіска має велику кількість регулювань, найважливішою з яких є відстань між поясом і месцем кріплення лямок до спини. По діапазону цього регулювання рюкзаки, як і одяг, мають розміри - S, M, L. Довжина лямок також регулюється, причому на ходу. На лямках передбачені розвантажувальні петлі для рук, а в точці перегину лямок на плечах є регульована підтяжка відстані між верхом рюкзака і спиною. Для зменшення тиску на кістці тазу поясу рюкзаків роблять з тих же матеріалів, що і вентильовані спини (наприклад, Air Mesh).
Матеріали і конструкція: Для виготовлення дорогих мішків використовують легку і міцну тканину Cordura, різні види якої відрізняються товщиною. Рюкзаки з Cordura довговічні, переходять з покоління в покоління і, у результаті, виявляються дешевшими за всі інші рюкзаки. Сучасна конструкція похідного рюкзака є трубою з регульованим об'ємом, перегородкою, що ділить об'єм на дві частини з незалежними входами (зручно діставати речі з дна) і клапаном, що закриває трубу зверху. Зовні може бути безліч різних петель, і лямок для прищіпання зверху того, що не помістилось. Їх кількість і зручність теж впливає на ціну рюкзака.